"Qarabağ"ı erməni klubu kimi təqdim etdilər - Rus kanalından təxribat

OXUNUB: 515 Özəl İDMAN
Ruiyanın "Russia Today” telekanalı Azərbaycanla bağlı təxribatçı addım atıb.

ShushaPost.az Qol.az-a istinadən xəbər verir ki, Avropa Liqasının püşkatmasının nəticələri ilə bağlı xəbər hazırlayan telekanalın saytı "Qarabağ”ı Ermənistan klubu kimi təqdim edib.
Kanal yol verdiyi bu səhvi düzəltməyib. Telekanalın rəsmi saytında "Qarabağ” hələ də Ermənistan klubu kimi göstərilir.

Qeyd edək ki, "Russia Today” telekanalına erməni əsilli rus jurnalist Marqarita Simonyanın rəhbərlik edir.


RƏYLƏR