"Ştutqart" Mağazalar Şəbəkəsi müştəri məmnuniyyətindən söhbət belə gedə bilməz! - GİLEY

OXUNUB: 1106 Özəl GÜNDƏM İQTİSADİYYAT
"Şikayətim "Ştutqart" Mağazalar Şəbəkəsinin mərkəz filalindadndir. Deməli keçən həftənin 6 çi gün hava filtiri alırdım satıcı dedi bəs 15 yanvara kimi endirim var. Mənə də samalar lazım idi, dedim, mənə orijinal lazımdır, dedilər, problem yoxdur gəl". DİA.AZ bildirir ki, bu barədə Aqşin Abdullayev adlı istifadəçi sosial şəbəkələrdə paylaşım edib.



Daha sonra narazı vətəndaş yazır: "Mən də qiymətləri öyrəndim dedim gələn həftə gələcəm .ustadan şamların adını öyrənib bu gün yaxınlaşdım bəs mənə genuine parts firması lazımdır keçən həftə dediz yaxınlaşın verək . Baxdılar mənə dedilər ki bizdə mobisdir dedim mənə usta deyib bundan . Nə isə getdim mağazaları axtardim . Tapa bilmədim servis dedi biz ancaq onlayin satırıq . Ustayla əlaqə saxladım dedi mobis lə eynidir al mobis yaxınlaşmasam mərkəz filala mənə deyir 200 AZN dedim ki bəs bayaq 160 AZN dediz . Deyir yox 185 verərəm. Almadım . Çıxdım həmin mağaza şəbəkəsin digər filialı ilə əlaqə saxladım dedilər endirimlə slaqədar 50 azndən düşüb 40 .
Hormətli mağaza şəbəkələrinin Numayəndəsi "Masterclass Azerbaijan"da çıxır ağızdolusu ilə danışır ki bizdə xidmət səviyyəsi belə bizdə mustəri məmuniyyətidir əsas falan filan .indi cavab verin görək bu satıcının elədiyi hərəkətdə sizin danışdığınız müştəri məmnuniyyəti ilə üst üstə düşür .maşına bütün ehtiyat hissələrini sizdən alırdım .orginal ehtiyat hissələri. Bu gün 290 azn digər reklam edilməyən mağazadan alış veriş etdim .Satıcıların izi isə götürəndə müştəri məmnuniyyəti də öyrədin .radioda danışmaqla olmur tək .
Yəqin ki 1 çi gün masterclas bu şikayəti təriflədiyi efirə verəcək".

İddia olunanlarla bağlı dia.az olaraq qarşı tərəfi də dinləməyə hazırıq...

RƏYLƏR